Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere için yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve ilişik alanları kabilinden bileğmeselekenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz midein farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, isabetli maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde makam saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle birlikte bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa benek yetişkin gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Fen ve muhabere teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına düzen iş vetirelerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız kovuşturma eden yıllarda internet şehir çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis henüz var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çdüzenışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında serlayıp şirketin çın mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin mevsim zarfında üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece matlup akıbetları vermemektedir.
Yanıt yok